Balkonghäng



Jag var tvungen att hänga med trenden och skaffa mig en blogg.. Så nu ska jag bli bloggare på heltid!

Idag kom jag hem efter en lugn dag på jobbet, så överraskades jag av finbesök av Emma & Linda. Så det blev balkonghäng för hela slanten som bestod av skitsnack & kedjerökning. Riktigt trevligt!

I veckan körde jag en lite onsdagsfest med Stina & Hanna från jobbet, vi hade nå jävulst trevligt. Lite jobbigare blev det dagen efter på jobbet.. men jag överlevde.

image2image1image3


Nu ska jag snart börja runda av och leta mig mot sängen, ska jobba öppning imorgon sen är jag ledig en hel vecka. Iofs så är drar nolleperioden igång på onsdag, ska bli spännande! Vi får väl se hur allt de där löser sig när jag har bråkat klart med csn, jag är hyfsat less dem!! Bara tjorv. Man tycker ju som att alla som jobbar där ska ha samma regler och punkter att följa, men tydligen inte eftersom jag har fått två helt olika uttalanden om vad som gäller. LESS. Aja, den som lever får se..

Time is money. /L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0