ledigt


Då var det ny vecka igen.. Och jag är ledig ända till fredag, vilket känns gudomligt.
Igår så var jag på stan en sväng med Stina och lunchade. Hann även med lite ärenden.. Fick ett brev här om dagen med en check som jag löste in igår. Inte helt fel med lite extra pengar!!
Idag vakande jag klockan åtta och tog tillfället i akt och steg upp. Satte igång en tvättmaskin sen gick jag och la mig i sängen igen och löste korsord. Tvättmaskinen går i ett och jag ska precis börja diska.. sen städa.

Lite senare hade jag även tänkt hinna iväg och handla lite till middagen, hade faktiskt tänkt laga (!!!) mat.. de var inte igår!! Vårat kök har inte varit i bruk på hela sommaren, förutom som omlastningscentral för pizzakartonger & dylikt. Det återstår att se om ugnen har rostat igen.. chansen finns där..


...nä, nu tjuter tvättmaskinen att den är klar, så jag ska ta hand om det & lasta den igen. Sen ska jag kolla om det finns nån bra film att se ikväll.. för då äre mys för hela slanten med markus.

Ny dag, nya möjligheter. /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0