(norr)baggarna


Helgen bestod av en mini-semester i norska saltströmmen.. det var helt okej bortsett från ohyran.  Det var kryp precis över allt när man skulle gå och lägga sig. Så kring halv tre på morgonen, ringde vi och väckte campingvärden som kom dit på en gång & kunde konstatera att det där var en insekt som INTE hörde hemma i norge..så utan protester packade vi ihop allt pick & pack & flyttade till en annan stuga.  Och fick en hel (??) natss sömn. Och pengarna tillbaka! Jag hann ju så klart bli biten i sömnen.. Där sov jag en hel natt. Fear Factor släng er i väggen!!
Självklart så var de en krigare som hade åkt snålskjuts till sverige i väskan, bara hoppas att han är den enda.. Less!



Dessutom fick jag besked att jag kommit in på distansutbildningen också.. Nu fick jag beslutsångest! 
De blir ett senare beslut.. nu ska jag & betala våra räkningar sen ska jag ta cykeln till bergnäset & "luncha" med älskling!


keep diggin' /L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0