Deprimerande


Det är bara för ordet. Julen spenderas hemma, i lule, by myself. var ju tänkt att det skulle bli en Stockholms resa med familjen. Sorgligt nog blir så inte fallet. Eftersom jag jobbar tis-fre. Suck! Självklart är det ingen som vill byta eller ta mina pass.. så surt nog får jag stanna hemma. Något som är ännu surare är att markus jobbar 14-22 på självaste julafton. Aja, inte äre alla som får fira julen tillsammans med the Cohens och the Cooper och Summer så klart. Och att inte glömma damerna i sex and the city. :-)
SURT sa räven.

På tal om OC så ska jag se ett avsnitt nu.. Har just upptäckt denna gudomliga serie och ser den från säsong 1.. tack gud, de kunde inte ha kunnat komma lägligare, det var precis då de började tryta.........


imorgon kommer min mamma och pappa, så ska vi ha lilla juafton! MYS

sen måste jag tillägna ett stort gattis åt min sköna böna nere i skåne som fyllde 20 igår. PUSS på dig!!
image20


PS Ni får ta tycka att jag är tragskt och sorgligt..DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0