För att jag är så sjukt bra!


Då var den första tentan rättad och det gick ju galanat. Fyfan vad skönt! Ruskigt glad. :) Ja man är ju mera bra..

Hur som helst så skulle jag vila efter skolan idag, det resulterade i att de ringde och väckte mig från jobbet. nyss. yrade nog ganska mycket i nattmössan. Dags att börja laga lite middag, hur motigt det än känns. Har dock sovmorgon imorgon och börjar först klockan ett. Så ikväll blir det att se en film eller två och mysa.

Nä, dags att hinna börja med maten innan markus kommer hem och hittar mig fastsnöad och nyvaken framför datorn! bye bye


PS. Nu är chokladkalendern slut, fem dagar tog det. Ja, det var bra så länge det varade..DS

Kommentarer
Postat av: Stina

Meh;P jag har ändå hållt mig till min chokladkalender ;) tomas har dock försökt sig på den men jag slog snabbt bort hans fingrar ;)

2007-12-06 @ 17:05:42
URL: http://thastajna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0