Gah, utmattad


Nåh, helgen har bestått av jobb, som vanligt ungefär. Är helt död, min kropp och mitt sinne skriker efter lite ledigt. Med all rätt! Stämplar ut 19.30 idag.. tack & lov!
I fredags var Cattis & Micke förbi och kollade in våran lägenhet och såg lite idol=) Resten av helgen har bara spenderats på jobbet och i soffan. Dessutom så installerade markus diskmaskinen igår, åh så lovley!

Åh... kan inte bara mitt lönespec komma? Jisses! Nä, nu måste jag ringa försäkringsbolaget och klargöra lite grejer vid olyckan. På läkarintyget har läkaren skrivit 2004 när det i själva verket inträffade 2005. Åter igen, hur svårt kan det vara? GAH

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0