tjuv and the police


ja, då var man östermalmsbo, från och med i fredags. Så jävla nöjd, världens bästa läge och världens mysigaste lägenhet! Grymt nice. :)

Vi får internet och telefoni imorgon, ska bli grymt skönt. Man är helt handikappad utan.. speciellt jag, eftersom jag måste ha tillgång till internet för skola. Har en massa inlämningar.. Ja, då undrar ni ju säker hur jag kan sitta uppkopplad utan internet. Och sanningen är den att jag snor ett trådlöst internet utan någon av våra stackars ntya grannar.. Aja, det får dom stå ut med. Förhoppningsvis inget data snille som kan kolla upp det. Men å andra sidan skaffa ett skyddat näverk då!

Var förbi polisstationen idag också i hopp om att hitta mina nycklar.. men dom tycks ha blivit uppslukade av marken. SUCK! Jag blir så less.. kommer bli en dyr räkning!

Såg Från andra sidan igår, den sög! Just so yo know.

Nu ska jag göra klart skoluppgifterna. Over and out/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0