babybooooooooom



Ja, alltså kan någon bota mig?? Helt seriöst är barn det sötaste som finns.. och inte blir det ju mildare av att alla i min omgivning har barn.. Idag är det extra starkt.. GAH! :)

Hur som helst har vi varit och rantat runt idag.. känns grymt kul att ha gjort något annat än att slöat på soffan! Dessutom så har vi varit och köpt flyttkartonger.. så jag ska dra igång på riktigt nu. (läs SEN) Det är väl som på tiden, mindre än två veckor tills vi får nycklarna .. aja, det löser sig (optimist som jag är)

Börjar bli grymt less på brevbäraren nu.. Jag får alltså springa runt och samla in mina brev, även fast de flesta hamnar hos grannen mittemot (med samma namn). Trots ett antal tillsägningar från oss båda hamnar dom alltid fel, jag får hennes post och hon min. HUR JÄVLA SVÅRT KAN DET VARA???? Skärpning!

Nä, nu måste jag verkligen ta tag i det här.. dessutom började jag storstäda igårkväll, så det är väl bästa att slutföra det jag påbörjat.. konstigt nog smyger sig inte bitterheten fram.. fast, lugn det kommer nog. :-] Nä, dags att få den berömda ur det berömda...

Kommentarer
Postat av: Aina

tycker ni ska skaffa en liten bejsa, läsa kan du gör sen, hihi:-) ursäkta om jag for när ni kom och hälsade på... vi får komma och kolla in eran nya lya sen när ni flyttat. lycka till med städningen och packandet:-D

2007-11-18 @ 19:37:09
Postat av: Lina

Och värre blev det efter besöket hos er, så söt tjej! Det är lugnt, vi får ta det en annan gång! Jo, vi sa just att ni måste komma och kolla in nya lyan :] Tyvärr så sköts städning & packning åt sidan för lite film! haha Som vanligt med andra ord.. :]

2007-11-19 @ 00:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0