jamed


Sitter hära och väntar på att min sega dator ska samarbeta med min ännu, om möjligt, segare skrivare. Helt seriöst... Nä, nu känner jag att jag är beredd och ge upp. Vi har bråkat nog för ikväll.

Fick lägga benen på ryggen idag, när jag som vanligt insåg att bussen till jobbet snart skulle gå (tidsoptimist som jag är). Hur som helst hade jag tur, bussen var också sen. (som alltid) Möjligen därför jag vägrar åka kollektivt!
Efter jobbet skulle jag låsa upp cykeln, vad har hänt?JO, självklart så har låset fryst igen, efter några nätter på Storheden. Så Markus fick rycka in och hämta mig, min älskade ängel! Sen styrde vi kosan till midgårds och tog en burgare.

Nä, nu skriker sängen.. ska även komma ihåg att ställa väckarklockan & stiga upp i tid och få lite skola gjort innan jobbet.


Helt freakin' seriöst.. Jag marker sidan 22 - 26, och sen skriver skrivaren ut sidan 19 - 22? Jag tror att den har gjort sitt, kanske dags för pensionering? Donera mig en skrivare någon..

Go' natt /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0