Markus fick borga ut mig!


Jag är så grymt trött, rättare sagtt utslagen. Men ÄNDÅ kan jag inte sova.. Är så trött att bara ögonen vill trilla igen samtidigt som jag är klarvaken. Det är så jobbigt.. jag vill bra sova men jag kan inte sluta tänka på allt jag måste göra, måste hinna, borde göra.. ja, listan kan göras evig. Jag kommer inte ens ihåg när jag bara pysslade om mig själv och kopplade av sist, all ledig tid spenderas i läxböckerna. Förhoppningsvis går jag en mycket ljusare tid till mötes..

Var med om ungefär världens pinsammaste sak idag på kvantum (där allt utspelar sig??). Stod i kön och skulle betala, kassörskan (även manlig?) uppmanade mig om att summan låg på 174:- och jag tar upp icakortet (som den storhandlar jag är) och drar det, fumlar efter bakomatkortet och får lite lättpanik när det inte finns på platsen jag brukar ha det. Letar förbryllt igenom hela plånboken & väskan.. Dock utan resultat! Kassörskan ser rätt less ut och suckar jag får fram ett nervöst leende och får till slut fram att "jag tror att jag har glömt kortet hemma, måste ringa och höra med min sambo". Vilket jag gör och mycket riktigt, efter att vi tankade haffade markus kortet och stoppade de i sin jacka.. SUCK! Hur som helst löste sig allt, markus kom och borgade ut mig... Men snacka om att jag fick stå och skämmas en bra stund......


Nä, nu måste jag gå och försöka sova.. återstår att se med vilken lycka.. Jobb imorgon sedan har vi bokat bord på Tommys kök (?) till halv nio.. mysmiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0