"Sova gör man i graven"....

... så sant som det var sagt!


Nu börjar mitt tålamod att tryta. Det värsta jag vet är människor som inte tar ansvar för sig själv.. Jag blir så jävla förbannad över sådana som bara flyter med & aldrig gör något själv utan överlämnar allt på alla andra. Nä, jävla trött, spyless.. fyfan! Jag kommer aldrig mer att engagera mig, jag vet ju att jag inte får något tillbaka. Dags att be er klara er på egen hand. Jag hoppas bara att det här blir av nu så jag slipper hejn.,. Ja, fyfan vad gott jag skulle sova om nätterna. Slut fixat, ankmamman has left the buildning! Så de så.

Dagen började SÅ bra, jag fösov mig. Vilken skräll! (inte ironiskt, det är verkligen en skräll) Jag stressade upp & var redo att fara, men uppenbarligen inte min cykel som hade gått i strejk i och med att kylan la sig över Lule. Så upp igen och väcka markus, min älskade ängel, som så klart ställde upp (helt underbar!) och skjutsade mig till jobbet. Hör ju till saken att markus jobbar natt, så han går av 6 på morgonen och klev alltså upp för att skjutsa mig klockan 10. Ja, han är helt ovärderlig!
Efter jobbet slutförde jag min rapport, och sprang till bussen för att åka tillbaka till jobbet & gå på personalmöte. Så idag har jag hunnit jobba, färdigställa min rapport och gå på personalmöte. Credz till mig!


Förövrigt så hade vi en blöt utekväll i lördags. Först gick vi på parmiddag, jag & markus & emil & johanna. (min lärare skulle gå lös om hon såg att jag gjorde &-tecknet, i hennes värld är det ett jävla sms-språk) Vi gick ¨på Steakhouse och jag åt oxfilémedaljonger, eller nått liknande. Och det var grymt gott! Efter lite käk i magen, några vinglas och drinkar senare fortsatte vi mot Cleo. Var väl i säng runt fem och väckarklockan ringde 9.. var grymt taggad :-] (nu var jag däremot ironisk)

Nä, nu blev det ett allt för långt inlägg.. dags att krypa ner i sängen med ytterligare lite skolarbeten! Visst är livet förjävla härligt? Flytt på fredag, alltså om två dagar.. vi börjar lasta i morgon. Vi ligger ruskigt illa till! Jag får gråa hårstrån bara av att tänka på allt som måste göras.. Aja, vatten över huvudet. Not the first time. Well, over & out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0