Dispyt i kvantumkön


Nu är det äntligen bara hålla tummar & tår. Hoppas verkligen!

Aja, avslutning på skolan imorgon.. känns ruskigt tråkigt. Jobb ihelgen känns ännu värre & även måndag som känns förjävligt. Ska bli förjävla skönt att vara "ledig" på tisdag!

Hur som helst var jag & handlade på kvantum idag till avslutningen. Det var rätt mycket folk & kön var lång. Efter många om & men nådde jag kassan & lastade upp mina varor (3 glasspaket, strutar, strössel, potatis & en o,5l coca-cola) på bandet. Så hör jag en mansröst säga "Ja, de blev inte särskilt seriös handling" varpå hans fru ser frågande ut & han tillägger "jag menade inte för oss". Så jag vänder mig om & gubben ler mot mig. Jag blängde lite och svarade sedan med "Vi ska ha avslutning på min skola, jag tror inte att (kollar i hans vagn) broccoli & sparris gör någon dundersuccé hos mina 6-åringar" och ler tillbaka. Gubben blev ruskigt generad & stirrar ner i golvet.
Ja, vad fan har folk med vad man handlar? Vilken jävla sak att kommentera de någon annan handlat. Fy skämms.

Nä ni, det luktar som att något bränner på plattan.. Fan för att laga mat den här tiden..

PS, Har fått vakta tungan i två veckor. Så jag var bara tvungen att svära-av-mig. !"%(#&¤=#"/"((("&#%!=!(#&#%!. DS.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahahah så jävla klockren komentar Linkan :D

2007-10-26 @ 21:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0