forstoringsglas, stress & mögel

Ja, då vare ny vecka.. Markus jobbar kväll.. & det suger! Då måste jag på fullaste allvar laga mat när jag kommer hem, och det är så tråkigt. Speciellt när man är vrålhungrig. Dagens middag bestod av ostkrokar, karra & nötter. Ja, vilken fantasi. Vad gör man inte för att slippa laga mat?

Nåja, veckorna bara flyter på, som vanligt är det mycket att göra & lite tid. Tyvärr så blir vissa lidanade.. men de lovar jag att jag ska gottgöra! :-]
Idag fick jag stressa med bussen efter praktiken & stressade in till stan där jag mötte upp min bättre hälft (mackan) och gick på en lägenhetsvisning. Ah, lägenheten var helt okej.. not more or less. Vi ska på en annan visning på torsdag på Östermalm, den verkar ruskigt lovande! Kan inte bara någon ge oss en lägenhet?
I början var det spännande och roligt att gå på visningar.. nu börjar lägenheterna se likadana ut & spänningen att rota i skåpen (för att kolla förvarsutrymme) efter roliga/sjuka grejer är som bortblåst.
Jag vill ha en lägenhet nu, tack!!

Nä, gott folk.. sluttramsat för idag. Jag ska ta mig till köket & laga lite lunch åt mig & min trolovade till imorgon. Sen ska jag krypa ner i badet med läxböckerna. Slut möglat för idag/L


Kommentarer
Postat av: Stina

Du är då allt för rolig sötnos :)puss på dig

2007-10-23 @ 22:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0