Middagsdejt


Ja, då har min sista lediga dag nått halvlek.. Och har såklart skjutit upp allt som behöver göras hela veckan. Och nu har jag helt enkelt inte längre tid. Så, det får bli någon annan gång.

Idag har dagen spenderats framför tvn/datorn som veckans alla andra dagar.. Nåja, inget dåligt samvete över de. Har haft ett par tuffa veckor bakom mig, som jag överlevde (mer eller mindre helskinnad). Och har att se framemot några tuffa veckor till. Jag går på praktiken på måndag och två veckor framåt. Och självklart har jag tagit på mig att jobba på helgerna.. Så, SÅ mycket till liv kommer jag att ha. Så det gäller att ta tillfället i akt, så i eftermiddag blir det en middagsdejt med min pingla hanna. Det ska bli mysigt med lite skitsnack och skvaller (på högnivå) under lite gomat.


Och ett litet plus till desperate housewifes & greys anatomy som är i gång med nya säsonger. Nu vet ni vart mina lediga dagar spenderas ;]


Nåja, dags att börja göra sig iordning.. Här blir de minsann inga barn gjorda. /L

Kommentarer
Postat av: hannaa

sööötnos, vi måste göra om middagsdetjten här snart tycker jag:)

2007-10-15 @ 01:14:46
URL: http://hhhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0