A classic case, a scenario, tales just as old as time.


Ny vecka & jag är lite ledig från jobbet.. inte från de vardagliga sysslorna. 
Jag startade dagen med tuppen och tog tag i skolan & avverkade en av uppgifterna (STOLT) !!!
Där studierna slutade tog städningen & tvättningen vid.. Bitterheten smyger sig fram..

Nu börjar mitt tålamod att tryta. Även om vissa är för naiva för att inse så vet jag vad du håller på med och det börjar gå för långt.. vet du vad? you got what you deserved.


Nä, nu måste jag fortsätta med att röja upp på balkongen & springa ner med en massa kartonger till förrådet. På återseende.
I belive if you seek the truth you don't have to look far cause it's gonna find you./L










PS Jag lovar att göra mitt bästa för att inte låta fullt så bitter i nästa inlägg men det är svårt i en värld full av idioter. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0