dejavú


Ja, vad ska man säga? Att så mycket kan rasa på så kort tid. Vilken dejavú-känsla jag fick över det hela. Det börjar nog bli dags att gå till botten med problemet, om man nu hade den orken... Känns som att det har blivit lite till en vana.. det är väl lättast att bara lämna allt och sticka? tydligen..


gårdagen blev inte riktigt heller vad jag förväntat mig, kanske var de det som var felet? migränen smög sig på och den ickeexisterande sömnen gjorde sig påmind..
gaaaaaaaaaah, jag vet inte om jag orkar.. förmodligen så tar jag mig vatten över huvudet, de skulle inte vara för första gången..



åh vad allting bara är åt helvete..

nu ska jag se heros & prison break & drömma mig bort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0