min vanliga tur..


Har varit en något hektisk dag. Och ÄNTLIGEN har den nått sitt slut.. inte en minut för sent. Dags att krypa till kojs, dock på tok för sent!


Iaf började dagen med frukost på sängen (vilken karl!) sen for jag en sväng på stan med emma & sussa som svängde förbi på morgonkvisten. Efter det så tågade hela gänget in med smörgåstårta, tårta & fika. Sen avslutades kvällen med Stina & Hanna för ovanlighetensskull och vi åt lite tårta & snackade skit (med greys anatomy surrandes i bakgrunden)
När dom lämnade mig sökte jag upp studierna för att färdigställa min digitala berättelse. Sagt & gjort. Och här sitter jag..


Upptäckte just att mitt jobbschema kommer krocka med min vfu. SUCK SUCK SUCK! Nåja, får ta tag i det där imorgon. Nu är jag alldeles för trött för att fungera! God natt!


Tuff dag imorgon. Ska på stan en sväng innan jag ska träffa mäklaren 10.30 & kolla på en lägenhet. Spännande. Hoppas den är lika intressant som markus får den att låta. Återstår att se, uppdaterar om det!
Och efter visningen bär det av till jobbet.. SUCK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0