risk för att låta sentimental..


Ja, då var det nog min sista blogg som tonåring.. Imrogon ska det firas med familj & vänner. Lovley!
Har fått börja smygfira idag.. hämtade ut ett webogram från mina allierade nere i skåne, denna söta familj. Ett stort tack till er! Det fick mitt dåliga morgonhumör att blåsa bort med vinden.

Trodde aldrig att jag skulle stormtrivas så bra i denna stad.. men här sitter jag helt nöjd. Det beror nog på mina underbar sötnosar stina & hanna. Helt enkelt guldvärda!
Nu börjar det rycka i sprittarmen, tror att omloppet kräver refill. Fest på fredag för att fira denna härliga ålderdom med mina tösar. Det ska bli trevligt! Sen ska helgen avslutas med en tripp till skellefte & boda borg med personalen.. det ska bli kul! :]

Ja, imorgon vaknar jag upp som icke-tonåring.. hoija. Vart tog åren vägen? Jag är en bra bit påväg mot ålderdom, ryknkor och klimateriet.. nämen..

Nä, nu ska jag ta tag i lite skolarbete innan jag måse börja bege mig till jobbet

Over and out / The old lady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0