Bomben

Överstökat.. varför är man ens nervös? Jag förstår inte riktigt:) Det är iaf skönt som fan att ha alla tankar bekräftade!!

I helgen har jag jobbat, d-passet på lördag som innebär 7.30-18.00 och sedan k-passet på söndag. Det gick smärtfritt. Är dock helt slut kropp och själ. Försöker få bort mina pass till helgen så jag får vila upp mig.. jag behöver verkligen det! Annars så tog jag en promenad i det fina vädret efter praktiken, dock var mitt sug större än min diciplin, vilken styrde mig rakt in på ica och till både chips OCH godishyllan. ILLA! När jag kom hem vräkte jag i mig allt i stället för mat.. Sedan somnade jag på soffan för att vakna där kring halv åtta, nästan 4 timmar senare. Ja, visst har jag extremt actionfyllda dagar? Neh.. haha :) Markus jobbar kväll i veckan så han landar snart här hemma.. så skönt! Han lovade att vi skulle krypa i säng så fort han kom hem. Så nu ska jag krypa ner i sängen och försöka hålla mig vaken tills han kommer hem.

Bye bye /L


Kommentarer
Postat av: mia

Hej! Det är lugnt..Det blev inget av det igår ändå.
Jag orkade inte fara själv heller.
Jo, vi har det varje måndag..kl 19. Så det är bara att du följer med när du hinner. :) Vore jättetrevligt att ha dig med! :)
I fredags var jag ute för första gången sen hampus kom..Vi hade firmafest med ica maxi..riktigt trevligt faktiskt! ;) Resten av helgen blev det bara att ta det lungt..Henka var tvungen att jobba både lördag och söndag på grund av allt äckelsnöö! som kom..(Är less på vintern och detta eviga snöande) :) usch och blää. Hur går det på praktiken då? kramar!

2008-04-08 @ 11:33:51
URL: http://mida.blogg.se
Postat av: Stina

"Onytting going nyttig" haha :) 2 inlägg senare ;) du är allt bra söt du!

2008-04-08 @ 20:22:30
URL: http://thastajna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0