Irriterad

Blev inte att fara upp nånting ihelgen.. Löste sig visst inte med passen så jag måste snällt stanna hemma och jobba istället.. Men suck vad less. Var så jävla taggad. Aja, kom hem för en stund sen, har hunnit packa upp, satt på en tvättmaskin och ska fortsätta med att ta fram dammsugaren! Blir helt enkelt ingen ta-det-lungt-och-vila-och-ta-igen-sig-helg som jag behövde utan fixa-och-dona-här-hemma-helg som lägenheten och hushållet behövde. Aja, irriterande.

Jag är så less min praktik.. vill bara att den ska vara över. Det suger. Har en vecka kvar, är väl bara genomlida detta helvete. Blä..............................................


Jag som vaknade på SÅ bra humör....... typiskt.






Det är så jävla typiskt. mhm.

Kommentarer
Postat av: mia

usch då! Vad tråkigt att du inte fick ledigt!
Förstår att du är less.
Så ni hade tänkt åka upp till byn?
Vi snackade också lite om att göra det, men det blev inget av det. :) I fredags var vi först ut och åt på olivers in..sedan for vi till en kompis och sjöng singstar, och sedan blev det att shejka (hur det nu stavas) ;) loss på cleo..Riktigt trevligt faktiskt..Det var riktigt roligt att komma ut, var så längesedan sist. Nu har jag just kommit hem från en ansiktsbehandling i stan..Fick en i present av henka förra året när jag fyllde år..Men har inte blivit av att använda den förrän nu..Så nu är man riktigt ren i ansiktet. :) Jo, i helgen blir vi bara hemma..så det är bara att komma! :P kramar!

2008-04-11 @ 17:15:27
URL: http://mida.blogg.se
Postat av: Stina

Här hade man en positiv dag.. Hoppas det känns bättre nu iaf. Kram

2008-04-13 @ 12:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0