Lyft


Glada besked.. Åh vad härligt! Nä, har egentligen inte tid att sitta här MEN jag ska ge er kära läsare en uppdatering så ni vet vad jag sysslat med sen sist..
I helgen fick vi ruskigt mycke gjort, var och köpte golv till sovrummet och kikade på tapeter. Vi la in golvet i söndags och blev supernöjd! HUR snyggt som helst :) Därför var vi och köpte golv till hela lägenheten igår, samt beställde tapeter. SÅ nu jävlar är vi igång med projekt renovering! Ska bli skönt att få det gjort.. bara hålla tummarna att jag inte blir sjuk, har känns mig konstig ett par dagar och halva barngruppen saknas.. så det går både magsjuka och feber/hosta/förkylning på praktiken..

Nä, dags att tacka för mig och ta tag i lite skoluppgifter. Jag har som tagit en liten semester och det börjar komma ikapp mig.. suck. Nu ska jag krypa ner i sängen brevid min älskling. God natt


Kommentarer
Postat av: Stina

Nej men fan vad kul att ni har fixat lite hemma.. Måste komma förbi och se hur det blev.

2008-04-15 @ 23:02:36
URL: http://lillstinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0