nio..

Vad fan, skämtar blogg med mig? Här har jag suttit och knåpat ihop ett jävligt långt inlägg och vad händer? Jo, jag loggas ut och när jag loggar in har det försvunnit. Så svinigt!

Hur som helst kör jag den korta versionen nu.. Jag kan inte vara lyckligare för att praktiken äntligen är slut. och jag har lovat mig själv att aldrig sätta min fot på det stället igen.

I helgen har "vi" iaf rivit ut golvet och lagt nytt golv i hela lägenheten samt tapetserat överallt förutom sovrummet som inte hanns med. Det är så skönt, en helt ny lägenhet=) Min insats har väl inte varit speciellt skrytsam.. har för de mesta legat på soffan och agerat arbetsledare och hängt tapeter i hallen. Ruskigt nöjd=)

Skulle in och handla lite till dagens middag, med i korgen följde en förpackning arkasbollar och punchrullar, en chipspåse med TVÅ dippar, två drickor, ett påskägg från cloetta proppat med choklad och en stadig påse lösviktsgodis. Bra jobbar L.. hoija. Jag antar att det är tacken för att man är nikotinfri!! Nä, nu börjar mitt dåliga samvete lura bakom dörren så jag ska gå och krypa ner i min nybäddade säng med mina nyinköpta sängkläder (satin, lyx!!) några kilo tyngre=) Skola imorgon.. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Aina

När man loggas ut så där så brukar inlägget finnas kvar under opostade inlägg...

2008-04-22 @ 06:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0