sockertripp

Fredag imorgon.. ruskigt efterlängtat! Börjar före fan..vilket betyder att jag måste stiga upp före.. ja, ni fattar. Slutar iaf 12,30 imorgon. Så jag ska på stan en sväng och shoppa. Det är både efterlängtat och ruskigt förtjänat! Det blir att inhandla några måsten men mest sånt man skulle kunna klara sig utan. På kvällen blir de mys. Jobbar ihelgen.. Förstår inte riktigt hur de ska gå vägen, är ruskigt trött. Helt sliten, totalt energilös.

Hade egentligen behövt sova nu för att orka med morgondagen men jag har käkat ungefär 95 kilo choklad.. så jag är på någon sockerkick. Hoija. Det är farligt att ha sånt liggandes här hemma. Nä, nu ska jag fylla i en blankett som jag måstelämna till min handledare imorgon. Suck.. Sen började jag läsa "Män som hatar kvinnor" igårkväll när jag inte kunde sova.. så jag lär plöja mig igenom några kapitel innan jag har ro nog i kroppen att somna.

Nä, mina kära läsare.. Nu är det tack och adjö. Över och ut

Kommentarer
Postat av: Mia

Du har mycket på g du. :) Kämpa på!
Anledningen till att jag frågade vad du skulle göra på måndag kväll var att jag tänkte om du hade velat följa med på en hudvårdsklass inne i stan? :)
Det hade vart jättetrevligt att ha dig med! :)
kramar!

2008-04-06 @ 09:34:01
URL: http://mida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0