tio


Hej hallå kära dagbok! Nu var det ett tag sedan jag skrev en trad så ska försöka mig på en uppdatering.

Landade i soffan kring halv åtta i fredags, efter ett nästan tolv timmars långt arbetspass, var hyfsat död. Efter en långpromenad somnade både jag och vovve i soffan. Markus kom hem kring halv tolv, efter att ha agerat fyllechaffis. Så vi slog på en film och jag somnade ganska snabbt :)

På lördagmorgon packade vi matsäcken och for till hertsöträsket och grillade, myste i solen och pimplade (endast emil). Sen var vi bara hem och bytte om och begav oss till Emil och  Johanna, där de pimplades vin.. det enda jag pimplade var powerade. Sen for vi ut på Cleo en sväng och jag fortsatte att pimpla cola.. Mycket givande. Eh nä! :)

Söndagen är en internationella slappardagen här hos oss. Så den tillbringades i soffan/sängen..

I veckan jobbar jag stängning.. precis exakt varje dag. LESS som fan.. Det faller alltid så rätt. Aja, lär ju iaf vara ruskigt lugnt. Men ändå. Vi ska vara och investera i en ny grill på lördag och inviga grillsäsongen till helgen. Snacka om att den kommer användas flitigt! :)

Nä, nu ska jag göra nå så kul som att betala räkningarna innan jag måste börja göra mig i ordning för jobbet. Igår märktes det att jag varit ledig från jobbet länge. När vi bommat igen skiten och jag skulle larma på stod det helt still.. min larmkod var som bortblåst, brukar aldrig reflektera över den annars.. den sitter som ett rinnande vatten. Så jag fick ringa min chef som gav mig en kod. Ruskigt pinsamt.
Aja, på återseende/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0