Tungt


Då har halva veckan passerat, praktiken flyter på och jag är helt slut när jag kommer hem. Sicken tur att jag har världens bästa karl då som har hand om allt så jag får snöra mig på soffan. :) Nä, han är allt bra min karl.

Har dessutom slutat snusa, en och annan onico slinker in MEN det ska jag också sluta med inom kort. Det går faktiskt över förväntan.. det trodde jag aldrig för 2 månader sen. Aja, äkta stolt över mig själv!

Hoija, är lagom trött i både kropp och själv. Ska se So you think you can dance och invänta markus och mitt godis.:) Sen ska jag krypa i säng.. fan vad skönt! Nu blev det inte så långt.. håll tillgodo, det kommer mera en dag då min energikvot är betydligt högre:)


Kommentarer
Postat av: mia

Vad ska du göra i helgen? :)
Vad ska du göra på måndag kväll?

kram/mia

2008-04-02 @ 20:24:52
URL: http://mida.blogg.se
Postat av: Stina

Låter ju svin bra att du har slutat snusa. Kom ihåg att det är bara hjärnan som gör att det blir jobbigt, abstinensbesvären är inte värre än att gå runt och vara lite hungrig.. Men känner sig bara tom. Men ta det lugnt det går över. Jag har själv varit rök fri i över 1 månad nu!! Svin stolt!

2008-04-03 @ 12:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0