fejk


vi stack till banken direkt markus slutade 15, men tror ni inte att den där ryssbanken stängde 15? Nytt försök görs imorgon. Hur som helst for vi och handlade direkt, när vi kom hem gjorde jag romröra på fejkrom. Och som att dom blev goda..... mmmmm.. gjorde mig två mackor men markus stal den ena när jag hämtade ett glas juice. Surt sa räven. Nä, nu ska vi göra middag. Vi ska trotsa den tråkiga vardagsmaten och göra tacos. Mumma! Med oss hem från affären fick jag även kräftor.... Nu har vi farligt mycket gogrejer i kyl och frys. :-)

Nä, dag för tacos. Sen? Möjligen en film. Såg Felon för någon kväll sen.. grymt bra film. Se den! :-)


Kommentarer
Postat av: Angelika

Shit hittade ju dig mitt i allt. skoj med en till som bloggar. då har man lite att läsa innan läggdags, haha.. Hoppas allt går bra och att mötet med Bm gjorde framsteg!

Kram.

2008-08-20 @ 22:26:02
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0