hemmafru

Min lediga dag, och god vad välbehövlig. Igår när jag stämplade ut (på tok för sent) hade jag över 50 timmar på en vecka. Var dessutom ledig onsdag och torsdag. Och imorgon går jag på kvällsvecka som avslutas 22.00 på fredag och sen är det ledig helg :-) Gah vad härligt!

Hur som helst har jag tvättat heöa dagen.. dock är tvättmedlet slut så markus åkte och handlade. När han kommer tillbaka ska jag sätta igång en maskin och ta en lång och välbehövlig dusch.. Så kanske, kanske, jag tar mig ur min morgonrock. Kan förövrigt konstatera att det var en bra investering.. morgonrockarna används flitigt.

Nä, nu kom markus hem med mina ingridienser.. så nu ska jag baka chokladbollar och bullar :-)  Fast först en lyxfrulle!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0