Rikslarm

Och ut går ett rikslarm. Jag efterlyser en viss Markus Lampinen, min sambo. Har inte setts till under den gågna veckan. När han försvann var han klädd i mukisbyxor och en t-shirt med värdelös kondition och början till en kagge. Min kära sambo har livit ersatt av någon som till utsidan kan liknas vid min karl men det finns stora avvikelser i beteendet. Denna karl som tagit min sambos plats har tränat tre dagar i rad och var ute och gick (!!!!!!) idag. Detta har alltså aldrig hänt under våra tre år tillsammans. Vem är det här och vad har du gjort med min karl!? Tips lämnas på telefon eller mail.

Har tillbringat hela förmiddagen framför min skoluppgift och jag är inte riktigt klar än..hade som mål att skicka in den idag innan 00.00. Det sket sig. Får helt enkelt slipa på den imorgon också.
Efter middagen fick jag ett il och stökade ur skafferiet.. och gott folk, där fanns grejer som gått ut under 2006. Helt seriöst. Jag trodde inte att pasta (??) hade ett bäst-före-datum. Vi hade till och med en konservbruk som gått ut under 2007. Med andra ord var det välbehövligt med en utrensning. Hittade även ett kakpaket.. även om mina carvings är extremt starka vågade jag inte äta upp dom. Konstigt nog. Efter denna upptäckt kände jag att jag var tvungen rensa ut frysen också.. där gjordes dock inga anmärkningsvärda fynd.

Nåja, nu ska jag stöka bort och stänga av datorn för ikväll. Sen ska jag lägga mig i sängen och läsa tills jag slocknar. Imorgon måste jag förbi försäkringskassan och hämta nå blanketter och sedan ska jag ju äntligen träffa en läkare för min rygg, och förhoppningsvis leder det någon vart. Så här kan jag ju då iaf inte ha det.

Sov gott! /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0