Jakten på.....


Dagen till ära började en timme tidigare än planerat. Det betyder att jag han tvätten innan jag var tvungen göra mig i ordning inför jobb. Morgonen fortsatte i ett lugnt tempo och jag skulle precis börja bege mig till jobbet när jag märker att min cykelnyckel är borta.. Senast jag såg den låg den på golvet i hallen, idag var den borta. Fick panik när jag insåg att jag storstädad igår... ja, det var ju bara slita fram dammsugaren och klippa sönder påsen och tömma den på innehållet. Ja, mycket har jag dammsugit upp på sistone i form av pengar, tops och godis.. men min cykelnyckel. Nä.. Jag fortsatte panikleta igenom hela lägenheten dock utan resultat och tjugo minuter senare fick markus rycka in och köra mig till jobbet. Vid närmare undersökning är nyckeln spårlöst försvunnen.. jag misstänker att det är markus fel. Det vore inte första gången som han slarvade bort mina cykelnycklar:-)

Nåja, helgen som passerat.. passerade i ett långsamt tempo. Vi hann med en kräftskiva och jag hann ta igen all förlorad sömn jag gått mist om under veckans lopp. Nu är det ny vecka, nya tag. Det börjar bli tungt.. skönt att jag ska till läkaren på torsdag. Annars är planen för veckan att jag ska få iväg havanadeskapsansökan (på tok försent, ja vet), lämna in de sista uppgifterna till skolan (den som lever får se) och fixa ett studieuppehåll. Hade även tänkt hinna vila upp mig ordentligt... är så fruktansvärt trött. Varje vaken stund spenderas på jobbet och direkt jag landar här hemma somnar jag. Det finns inte ork kvar till mycket. Förhoppningsvis beror denna eviga/ständiga trötthet på mitt låga blodvärde och att jag blir lite piggare så fort jag fått bukt på blodvärdet.

Nä, nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite Flickan som lekte med elden innan ögona trillar igen. Förresten så har M nattvecka and I hate it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0