drop dead


Ja, vad ska man säga? Efter morgonens dåliga start väckte jag markus och vi åkte och handlade lite frulle och for förbi k-rauta och kollade på ett nytt tvättställ. Vi hittade ett också.. men det kostar att vara med. Ja, vi får se om det blir denna månad eller nästa..
Markus släppte av mig hemma och fortsatte till jobbet. Jag åt några mackor och efteråt bestämde jag mig för att viga denna onsdag åt hemmet och röjja upp här (vilket behövs). Så jag bestämde mig för att tom hösta till lägenheten och byta gardiner.. Hann såklart bara upp på stolen när telefonen ringde och när jag skulle av ramlade jag och la all min vikt på mitt dåliga knä så det hoppade ur led och jag blev liggande på golvet. Arg, ledsen, frustrerad och i fruktansvärd värk halvgrinade jag fram till markus i telefonen att jag hade ramlat från stolen men under omständigheterna mådde hyfsat bra. En stund senare kommer markus inspringande genom dörren för att kolla att allt verkligen hade gått bra. Han är alldelesför go. Min älskade ängel, mitt allt.

Skit dag.

Nu ska jag göra middag. fläskfie, sen fortsatta dagen i samma tempo, det vill säga på soffan. För att peppa inför imorgon. urinprov på morgonen, sen jobb.. Självaste halta-lotta med bruten rygg. Det kommer bli succé.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0