Helgen


Var ju som jag tdigare skrivit hos läkaren i torsdags och utan större förvåning sjukskrev hon mig på 50% tills jag börjar få havandeskaps. Hon ville egentligen sjukskriva mig på heltid men då var jag tvungen protestera! Min rygg kommer nog överleva att jag jobbar 4 timmar/dag september ut, det är dock inte säkert jag skulle överleva att gå hemma och bara sitta på arslet och vänta i tre månader. Vi kom överrens om att jag skulle komma tillbaka om jag inte skulle palla en havltid. Hittiills har det gott bra, klart jag känner av ryggen men jag tar mig ju ur sängen och kan faktiskt ha ett liv utanför arbetet. :-) I helgen har jag slutat före 12 alla dagar och igår var vi och rantade runt. Idag har jag inlett den vanliga söndagsstädningen.. dock måste ugn, fläkt, avlopp och diskmaskin får sig en ordentlig rengörning idag. Hade även tänkt få upp nyckelskåp & tidningsställ i hallen. Tog bara en kort sittpaus och knappade iväg en beställning från HM. Nu när hösten verkligen är här gapar min garderob hyfsat tom.. jag har i princip inga kläder att ha på mig. Blev dock jävligt irriterad att det stod alla varor fanns på lager men skulle ändå inte kunna levereras förens v. 39 alltså i slutet av sep?! Jaja.. den som väntar på nått.. får helt enkelt gå naken :-)


Nä, nu måste jag klämma en macka och sedan fortsätta med städningen. Och sedan har ju nedräkning börjat.. snart drar alla serier igång igen. Gosh vad nice. :-)  Nä, nu.... over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0