Z

Min inaktivitet här på bloggen kan bara förklaras med ett ord nämligen dagvecka. Detta innebär att jag jobbar öppning denna vecka vilket i sin tur betyder att jag måste kliva upp oförskämt tidigt (eller JÄVLIGT sent, beror på hur man ser det) och jobbar hela dagen.. Då kan man ju tro att man kommer hem i tid, men det kan jag säga att det gör man inte. Tidigaste dagen har varit strax för sex. När jag sen landat här hemma vid halv sju snåret har jag kastat i mig lite middag (som stått på bordet när jag kommit genom dörren, tack älskling!!) Efter maten har jag tagit mig en välbehövlig dusch och somnat på soffan.. Denna rutin har upprepats hela veckan. Imorgon är sista dagen och jag lämnar restaurangen kl. 12 för att vara ledig till 18 då vi ska på Max Late Summer Party. Men sen mina damer och herrar är det HELG, ledig helg. Det kan jag behöva efter 8 dagars slit med en endaste ledig dag. Behöver jag ens nämna att jag har ont i kroppen?
Denna vecka betyder också att jag inte bara förlorat kontakten med omvärlden utan även med min sambo. Vi har i princip snarkat i kapp på soffan.. Därför tänkte vi göra ett helhjärtat försök att se en film ikväll... kan bara sluta på ett sätt.. :-)

Ihelgen däremot ska vi inte göra destomer än att bara rå om varandra och mysa! Självklart ska vi även ha en kräftskiva med Jonno & Stina. Gott ska det bli. Dock så tycker markus att det är för mycket jobb för så lite kött och jonno tycker att dom kommer i för ful förpackning detta kommer alltså sluta med att jag & stin får allt för oss själva.. och det gråter vi inte för. :-)
Nä, nu ska jag ta en dusch och hoppa i morgonrocken!

Kommentarer
Postat av: Stora-stora-syster

Passa dig lill-sparven... Ryssbanken... jo, pyttsan... för din kännedom så finns det faktiskt andra kontor som har öppet till 18... sköt om dig/er! Kramisar

2008-08-25 @ 13:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0