bf +1


min skönhetssömn har inte bestått av många timmar i natt.. och sedan har jag vaknat stup i kvarten. varit upp på toa, förvärkar, halsbränna och sura uppstötningar (antar att man för skylla dig själv om man äter en clementin innan läggdags?) ja.. nivet graviditetsbekymmer.

hur som haver gjorde jag morgon redan vi 5 snåret.. försökte somna om men gav upp när klockan var efter 6. surfade runt lite och gjorde frukost, har sedan dess hunnit se en film och nyaste avsnittet av DH. bestämde mig för att det var dags för en välförtjänt middagslur.. vaknade i princip lika snabbt som jag somnat av att det lät som att någon försökte bryta sig in, när jag insåg att det inte var i våran lägenhet och att jag var utom fara somnade jag om för att väckas av att samtliga telefoner ringde. gjorde några tappra försök att somna om men magen kurrar som aldrig förr (antar att det blir så när man äter frukost 7 på morgonen). så nu ger jag upp och stiger upp. undra vad man skulle hitta på? en promenad till stan eller pyssla med något projekt här hemma? är lite för varmt ute för att frosta av frysen.. i sängen blir minsann inga barn födda!!!


vet ni vad jag läste? att en förstföderska går i snitt 8 (!!!!!!!!!) dagar över tiden.. hemska tanke. ja, jag säger då det.. hemska tanke. by that time så har jag tappat förståndet. bara så ni vet.


Kommentarer
Postat av: Angelika

Men har du fått åka in ännu? shit, väntar och väntar på att ni ska ge oss dom glada nyheterna om en bebbe! Håller tummarna för dig gumman!!!

2008-12-02 @ 12:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0