bf+2 (!!!)


jaha, då var vi inne på dag 2..... suck. ibland känns det bara riktigt deprimerande hopplöst långt borta. men inte idag serrni!

det blir lätt så att man stannar upp vardagen och ägnar hela dagarna åt att bara gå hemma och vänta och känna efter. och då har dagarna en tendens att gå i slowmotion.. en timme känns som en HEL evighet. så idag när jag vaknade bestämde jag mig för att, screw this, och så gick jag över till tvättstugan och slog igång en maskin.. nu, sex timmar senare har jag precis slagit igång den sista maskinen och sen har vi rena kläder igen.. voíla!

jag tror att jag ska passa på att frosta av frysen och städa ur kylen nu.. sen tänkte jag att vi skulle åka och handla lite, har verkligen ingen som helst matlust, inte på vanlig, ordentlig mat. jag lever typ på mackor och yoghurt. nåja, det går de med:-)

näää,duty calls!!

Kommentarer
Postat av: Julia

passa på att unna dig egen tid :) Typ bada, fila naglarna och så :P Sen är det alltid bra att fylla frysen med fika för av någon anledning så kommer ni ha fullt hus närmsta veckorna :)

2008-12-02 @ 16:30:59
URL: http://holio.blogg.se/
Postat av: Angelika

Jadå jag håller alla mina fingrar och tår för dig!! Och du har rätt inställning, för förr eller senare så måste bebisen ta sitt förnuft till fånga och inse att man inte kan leva resten av sitt liv i mammas mage, trotts den mysiga värmen! ;-) Men du vet, det vart ju 4 dagars övertid för min del.. Så håll ut ett tag till! Alfred pussar tillbaka en massa och längtar tills hans kompis kommer ut... Kram

2008-12-02 @ 17:18:04
Postat av: Linda

ingen uppdatering sen igår på dagen, känns lurt det här! är ni kanske på förlossningen? jag kan då ia hoppas. jag o harry håller våra tummsar o tår!

2008-12-03 @ 16:29:02
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Angelika

hade jag inte vetat att din och min karl ska sitta och nöta CoD4 ikväll så hade jag trott att ni var inne på BB. för du uppdaterar din blogg så ofta nuförtiden! Hur går det för dig? mkt förvärkar ännu?

2008-12-03 @ 17:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0