bf+3



bäst att jag kikar in och skriver en rad och dementerar alla rykten om förlossning. vi är hemma och barnlösa!! har haft fullt upp hela dagen.. har  lunchat och sprungit runt på stan med stina. och nu har jag precis kokat knäck.. vilket jävla besvär det är att få smeten att hamna i de där pyttesmå formarna. blev så trött i armen att jag tog ett paus när jag hällt upp hälften.. jo, men vad händer då? nu har såklart smeten stelnat så mycket att den inte rinner ner i formarna................. behöver jag nämna ordet LESS????? nåja, får kila och köpa lite mer grädde och koka mer imorgon.

nu måste jag kila och städa undan stöket i köket. over and out!


Kommentarer
Postat av: Angelika

Hur kunde du veta det? att jag också är med på ett hörn när det gäller cod4 haha.. Spelade nyss, men nu spelar robert igen. måste försöka få alfred att sova, han är sååå seg nuförtiden att få sövd :/ Oj så gott med knäck, tänkte först göra det. men blir julkola ist, det låter så gott! :) men du är då duktigare än mig förresten, höggravid och allt! ;) vad söta du och stina ska ha varit med era gravidmagar på stan, hihi.. I morron natt åker ni in, då blir det som för mig... hehe.. hittade denna länk, roa dig nu!!! :-D http://www.bbhumor.se/ Krams

2008-12-03 @ 19:44:27
Postat av: Angelika

haha ja endel har ju haft ena roliga förlossningar. kanske jag skulle ta och skriva in min förlossning. hade ju ett par goa kommenterer jag också. bla om att jag vill ha Fred på jorden och inget vatten ;-)

Vad skoj att det roade dig, skratta nu så du tränar magen så bebben kommer ut!!!! :-D

2008-12-03 @ 21:08:31
URL: http://angelpuss.webblogg.se/
Postat av: ida

jag känner att det är nära nu! gissar att det sker i helgen :) hoppas!

2008-12-03 @ 21:38:17
URL: http://idoomin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0