break down, bf+5


jag tänkte bara tala om för alla att jag har gett upp nu. jag har hållt god (iaf ganska) min i fyra och en halv dag nu.. men inte har det resulterat i någon bebis. nu, är jag uppriktigt sagt piss less. och väntan känns förjävla långt borta. och jag har slut saker att roa mig med...


har sovit som en kratta för ovanlighetens skull.. har väl vaknat sisådär 78 gånger, varit upp och kissa 3 gånger.. resten av gångerna har jag antingen vänt på mig (ajajajajAJ i fogarna) eller bara vaknat för att vakna. så jävla drygt! gjorde iaf morgon kring sex snåret.. tryckte i mig lite frulle och surfade runt på nätet för att uppdatera mig om dagens nyheter.. sen slog jag igång nyaste avsnittet av greys och sedan testade jag även heroes, men då somnade jag.. vaknade för en halvtimme sen och har just tryckt frulle nr 2. 1,5 timmar kvar till m kommer hem.. då ska vi iaf åka iväg och handla lite onyttigheter till helgen.. men vad fan ska jag ta mig till tills dess då? jag trodde jag skulle ha händerna fulla pga av skrikande, skitande, ammande barn.. men se så fel man kan ha. istället är jag påväg in i galenskapen.. som min syster så fint uttryckte sig: "graviditetsgalenskap har fått ett namn, lina ökvist" och jag kan ju inte annat än instämma!!

nä, nu är det fan inte roligt längre.... om man skulle snöra sig genom duschen kanske?

Kommentarer
Postat av: Stina

Meeeen ska inte liten komma snart!? Du får försöka hålla kvar ditt förnuft så länge du kan, kan tyckas lite onödigt o bli galen! :) Håller tummarna att nedsläpp blir snart! :) Kram

2008-12-05 @ 14:08:09
URL: http://bjursan.blogg.se/
Postat av: Aina

Tycker synd om dig, vet precis hur det är! hoppas han kommer snart!

2008-12-05 @ 14:32:48
Postat av: Angelika

Äsch att den ska tjura och vägra komma ut! min gissning gick ju bort, tyvärr.. Men hey, snart Lina, snart! ;-) Gooa*

2008-12-05 @ 21:49:27
URL: http://angelpuss.webblogg.se/
Postat av: Sofie

Åh kom ut nuu bebis :)

2008-12-05 @ 22:26:24
Postat av: Linda

ingen uppdatering på hela dagen, vad är nu detta? =] lycka till om du är nångon annanstans än hemma :D

2008-12-07 @ 00:28:41
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0