diss


jag måste börja med att dissa FK.. det börjar med att dom inte betalar ut pengar, dom har stängt under jul men öppnar igen den 27. man ringer dit och möts av en telefonsvarare som rabblar de nya öppettiderna.. man lägger på i tron om att bygget är stängt. men så insåg jag att det är lördag, och klockan är före 15.. det borde vara öppet. jag ringer upp igen och möts av samma svar.. lägger dock inte på. och EFTER öppettiderna så kommer man fram.. jävligt konstigt! fick iaf tag i en kvinna som kollade upp mitt ärende och såg att det blivit fel och att hon skulle göra en korrigering och se till att betala ut resten av pengarna. detta var alltså i lördags.. har jag fått några pengar än?? nä.. får jag dom i år?? nä, såg just att utbetalning skulle ske den 2/1.. hur fan kan det ta så lång tid att få in lite pengar på ett konto?!  nä, dagens RIS går till FK!

kaos igår på stan, tror minsann att hela lules befolkning befann sig i shopping igår.. samtidigt. det var alltså knappt så man kunde vända sig.. hur roligt tror ni det är att dessutom skjuta runt en vagn? folk är verkligen giriga.. tar inte hänsyn till något, det är no mercy när det är rea. folk som trängs och inte en jävel som har tid att vara lite snäll och hålla upp dörren åt ett barnvagnsekipage.. snarare att dom golvade en och klättrade över vagnen, nästan. och folk undrar varför barnvagnsförare kör folk i hälarna?!


jag insåg just vilket bittert inlägg detta blev.. nåja, jag kanske väger upp det i eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Nå, en liten plutt! Söt som socker också :)



Läste din förlossningsberättelse. Shit vad den påminner om våran! Förutom att jag krystade i 15 minuter, ist för en timma :)



Såg också att han är en lättviktare. Mio vägde ju bara 2945 när han föddes och låg länge under snittet, men sen gjorde han ett ryck och nu är han normalviktig! Sover han bra på nätterna?



Och var i pite bodde du innan? :)

2009-01-15 @ 17:54:38
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0