finbesök


idag har vi haft tant-linda på besök, vilket var trevligt!! vi fick surra ikapp lite innan hon var tvungen ge sig ut på julklappsjakt (jag är inte avis). annars har vi faktiskt inte gjort ett skit här hemma och det lär inte bli gjort så jätte mycket heller..vi har sovit dålig i natt, både mamma och lilleman. lilleman har haft ont i magen och varit lite smågällig mellan 5-7 imorse och mamma har haft magknip resten av natten ungefär.. det var väl ganska självförvållat eftersom jag tryckte en stor skål med glass.

ikväll ska jag och leo vara själv en lägre stund för första gången, markus ska fara och träna. känns ändå skönt eftersom markus ändå börjar om att jobba på måndag. dock behöver jag inte vara själv riktigt än eftersom vi (=jag och leo) åker till mamma och pappa på söndag och stannar där till julaftonsmorgon, markus får snällt stanna hemma och dra in storkovan istället:-) känns sjukt att julafton inte ens är en vecka bort..vilken julkänslaman får i detta slaskväder. kanske är det dags för oss att göra en rajd och finna en gran??

nä, nu ska jag passa på att lösa lite korsord och få lite egentid med mina karlar sover:-)


Kommentarer
Postat av: Angelika

Vi har ju varit och sett på eran sötnos när han endast var 5 dgr gammal. och stor var han ju INTE, men Väldigt söööt! Shit, man blir ju smått bebis sjuk ;-) Vi måste ta och svänga förbi er här nån dag snart. gör ni i helgen? vad fina bilder på leo du har =)

2008-12-18 @ 16:37:03
URL: http://angelpuss.webblogg.se/
Postat av: Angelika

Tack för att du förlåter mig. Ska försöka hålla "skräp lådan" i skick i framtiden! =) Vad bra att han går upp i vikt som han ska, är alltid lika skönt att höra när man är på Bvc kontroll! Fast jag kan ju dock tycka att 3300g är lite, jamenar. Alfred har aldrig vägt så lite, haha ;) Ok, men då kanske vi kan synas till helgen nånting? för vi har då inga planer alls för helgen. Vad mysigt att du ska få vara hos mammis och rås om. Fast mest mysigt blir det nog för henne som får mysa med Leo. och dig såklart också! hihi.. Hoppas allt är bra! puss

2008-12-18 @ 18:16:02
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0