fredag


ja, då var det fredag och helg igen.. herregud vad dagarna bara flyger förbi! det är ju tänkt att markus ska börja jobba på måndag.. det känns väl lite sisådär om jag ska vara ärlig.  men så har jag en världens sötaste mamma som lovade att komma upp någon kväll om jag ville ha hjälp:-)

Nå, har iaf sovit som kungafamiljen i natt. Leo somnade kring åtta snåret och jag själv stupade i säng strac efter tio.. så vaknade vi och åt kring 01, somnade om och vaknade igen vid 06 och sedan gjorde vi morgon klockan 10. Tror ni att Leo hade en pigg och utviladmamma idag? Ohja!! Det tycker vi om. :-) Hoppas att vi kan göra det till en vana!!

Funderar starkt på att inviga vagnen idag.. är ju perektväder och dessutom skulle jag behöva lite frisk luft. Men vi får allt se om jag vågar mig ut. Och ikväll är det idolfinal, så måste vi hejja fram Kevin. Sen kommer även Leos farmor hit. Så det kommer nog bli en trevlig helg :-) Nu sprakade de på ganska bra i byxan på prinsen, så det är dags för blöjbyte. Sen ska vi se lite Gossip girl!

Ha en trevlig helg!

Pojkarna i mitt liv:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0