nattvak


helgen har gått i lugnhetens tecken.. i lördags låg vi bara på soffan och igår åkte vi hem till pite, där hela syskonskaran var samlad (med familjer, givetvis) vi firade mamma som fyllt år och hade lite av en "lilla julafton" eftersom vi inte frat ihop i år. avslutade kvällen med en julklappslek som var grymt roligt! när vi kom hem myste vi framför tvn och åt varma mackor sen åkte markus till jobbet.

måste ju bara skryta om hur snäll lillkille vi har och hur effektiv man har blivit sen man blev mamma. halv tio igårkväll fick jag ett il och drog fram städsakerna.. var dock lite orolig eftersom leo var vaken. man jag satte han i babysttern och där satt han och kollade om jag missade någon fläck och sen kollade han lite tv emellanåt. inte ett ljud från han!! markus var lite chockad (och impad) över hur städat det var när han kom hem imorse. det var verkligen behövligt med tanke på att det såg ut som ett smärre bombnedslag.

nu ska jag äta frukost i väntan på syster med familj.. vi ska nämligen göra storstan:-) leo skulle verkligen behöva en pyjamas.. ja, vi får se vad vi kan tänkas hitta. bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0