gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah


imorse var det en seeeeeeg morgon, m somnade om x antal gånger innan jag bokstavligen sparkade han ur sängen.. eftersom jag var tvungen tjata karl ur sängen var jag ju klarvaken när han steg ut genom dörren halv sex imorse.. efter många om och men somnade jag om för att vakna och upptäcka att klockan var 10.44 (!!!!) jisses!

det är ju förjävligt att jag gått och väntat i nio månader.. och som att det ska räcka, eh nä. jag kommer typ få vänta nio månader till........ går det i det här tempot så kommer han ju vara i de lägre tonåren med en antydan till mustasch när han anländer...

nu ska jag snöra i lite färg i håret, moccabrunt. dessutom var det någon billig färg... så jag kommer med all säkerhet att tappa håret, men det vore ju inte det värsta tänkbara scenariot. sen borde jag ta tag i och städa hemmet.

för att lätta upp denna dystra dag så bjuder jag på lite bb-humor:
48. När jag skulle föda mitt tredje barn, valde jag ABC-enheten på SÖS, dvs utan smärtlindring, sk naturlig förlossning. Men det var något jag dock ville ha innan: lavemang. Men barnmorskan stod på sig, ska det vara naturligt så ska det. Men när jag sedan skulle krysta kände jag hur bajsnödig jag blev. Jag höll faktiskt igen för jag kände hur jag skulle bajsa på mig. Mycket riktigt, när min dotters huvud trängde sig ut, tryckte hon ut tarmens innehåll som man pressar ut kaviar ur en tub. Barnmorskan fick först fånga upp mina långa bajskorvar och kasta dem i papperskorgen innan hon fick tag i min dotter. Min dotter gjorde något speciellt också: hon tittade ut med ansiktet, tog sig en rejäl nypa luft och åkte sedan in igen! Det innebar att hennes lungor fylldes med luft och sedan fick barnmorskan hänga på min mage för att få ut henne! Förmodligen hade hon kommit ut, känt bajslukten (för hela rummet stank!) och drog sig in igen! HAHA /Emelie

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, så jävla bra ! men snart är jag hemma och då ska jag försöka komma förbi och hälsa på och berätta för han att det är dags att komma ut :)

2008-12-04 @ 13:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0