onsdag


ja, jisses.. klockan har inte ens passerat 13 och det har redan börjat bli mörkt ute.. i det här hushållet hinner vi knappt ur sängen innan mörkret har lagt sig:-) igår kom vi i säng före 12 och vaknade första gången vid 04 och käkade, sen sov vi till 07.30 då var det blöjbyte och mat sen somnade vi om till 11. vi skulle däremot lägga Leo i sin egen säng igår.. det gick inte så bra och det slutade med att han sov mellan oss. jag tror att problemet ligger hos mamma, inte hos lilleman:-)
efter att det sprakat rejäääält i blöjan så trodde jag att det var färdigskitet, men ack så fel jag hade! så fort jag la upp han på skötbordet och drog av blöjan så kissar han och efter att han kissat ner hela mig så hinner jag få dit en våtservett för att rädda det som gick att rädda.. och när jag trodde att det hela var över så skiter han givetvis också. ja, vi har börjat göra det till en vana att, framförallt kissa ner mamma vid blöjbyten. det mina vänner är nackdelen med karlar:-)

nåja, hade tänkt ta tag i att snygga till hemmet nu medan lilleman sover.. det gäller att vara effektiv serruvettu:-) och ikväll ska vi bada.. det behövs efter alla kisskalas!!

ha en trevlig dag!!

Kommentarer
Postat av: Martina & Lukas

Vi vill snosa bäbis!!!! :D

2008-12-17 @ 19:04:06
URL: http://youanimal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0