strul


Oj, oj.. det har hunnit hända mycket sen sist. Antar att det är så när man är inaktiv. Jag har inte ens haft igång datorn på flera dagar, och det mina vänner är en bedrift i sig.
Nåja, på julaftonsmorgonen åkte vi till lule och spenderade dagen och kvällen här.. Det var succé, god mat, gott sällskap och massa fina klappar. Leo var nog mest nöjd över sin babysitter som han fick av sin mormor och morfar.. den används flitigt! Jag sjäv fick bland annat ett silverhalsband med en platta där Leos namn var ingraverat, det är superfint och jag är supernöjd!! Annars så åt jag en massa nötter, godis och chips vilket reslterade i att jag hade magknip som hette duga.. dessutom så sket Leo som en annan galning.. det största lass skit jag nånsin sett sprutade (bokstavligen) ur honom.. så pass mycket att det gick igenom blöjan och pyjamasen. Så jag fick en mindre trevlig överraskning i famnen. Nåja, somliga straffar gud på en gång..?
Igår jobbade Markus och jag och Leo var själv för första gången, och de gick ju jättebra! Vi tog en sovmorgon till 11, fixade lite med tvätte sedan gick vi på en prommis och gick förbi och handlade lite. Sen kom Henka, Mia och Hampus förbi på en kaffe, vilket var trevligt!
Idag har prinsen varit desstomer gnällig hela morgonen, sen han vaknade där vi nio-snåret.. och INGET tycktes hjälpa. Men efter många om och men fick jag ut två gigantiska kråkor ur näsan och han däckade på sekunden.. Ja, det är inte lätt att vara liten och inte kunna rensa sin egen näsa:-)

Och så strular det med FK.. dom har inte ens betalat ut hälften av vad jag ska ha i föräldrapeng, jävligt konstigt. Och självklart öppnar inte det där bygget förrens 15.. Suck! 

Imorgon åker vi tillbaka till pite där vi ska fira mamma som fyllde år igår..  så ansluter stockholmarna till truppen.:-) Vi åker dock hem på kvällen eftersom markus går på natt. Men sen åker vi tillbaka på nyårsfton och forar den där, med familjen.. hela syskonskaran samlad. Åh vad jag längtar!!

Nä, nu ska jag se till att få nånting gjort medan prinsen sover. So long!!




Kommentarer
Postat av: Angelika

Men du tack detsamma. Fast i efterskott =P Har varit dåligt med uppdatering från min sida, men vi har ju inte varit hemma på några dgr. Kom hem igår kväll! Låter som att ni också haft en mysig julafton :) och du, snygg frilla! Vi ser ju nästan ut som twins nu, haha... söto! Kram på er

2008-12-27 @ 16:57:48
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0