premiäråk

tänkte passa på att snöra in några rader såhär i all julstress! jag och Leo befinner oss i pite hos mamma och pappa och har gjort det sen i söndags. så igår premiäråkte Leo i vagnen för första gången då vi åkte ner på stan:-) på stan skötte han sig helt exemplariskt och sov sig igenom hela besöket. och jag fick lite julklappar som jag dessutom fått slå in själv (fast jag glömmer fort;-) ). idag har jag, mamma och Leo varit ute och gått, vi gick förbi mormor och morfars grav och tände ett ljus. och jag fick bevisat för mig själv vilken usel kondis jag har.. så nu måste ag ut och gå ofta så jag får igång flåset:-) sen så har johanna kapat till fågelboet uppe i skallen.. så jag fick mig en utskällning eftersom jag mixtrat med håret själv.. dels så hade jag missat på vissa ställen och sen så var det lite grön/grått i tonen så nu har hon precis varit hit och rödpigmenterat och färgat om håret så nu är jag julfin!! 
ikväll så ska vi roa oss med att klä granen och mysa på här hemma, leos fejk-moster emma kommer och käkar middag med oss och sen så kommer leos riktiga moster med familj hit!! mysigt med jul:-)

och självklart håller vi på att sakna ihjäl oss efter pappa men imorgon så får vi kramas med honom igen.. och dessutom fick han vara ledig julafton och dagen efter, så guldvärt:-)

nä, nu ska jag se lite tv medan lillkillen ligger och snarkar i vagnen!! god jul och gott nytt åt på er alla:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0