Alla hjärtans dag


Alla hjärtans dag.. den tredje i raden för mig och markus, den första vi har tänkt "fira". Vi ska laga gomiddag och mysa på sen gå på bio. Det var INTE igår!

Har varit ledig i princip hela vecka, så den har tillbringats i böckernas värld.. läser världens tråkigaste kurslitteratur. Hoija! Fick iaf veta praktikplasterna igår.. jag ska vara på en montessoriförskola i stan. Känns kul att testa på då pedagogiken skiljer sig ganska mycket från min förra praktikplats. FAST hade hellre tillbringat tre veckor med Z vid min sida......... GAH....... Suck. Jag ska väl ändå överleva?

Nä, nu ska jag hoppa i duschen och börja göra mig iordning för kvällens mys=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0