Hallelulja!


Ja, då  var de tre skoldagarna för denna ånad överstökat. Och jag kan inte vara lyckligare,, de suger verkligen musten ur en. Men denna gån värvadespedagogiken med lite praktiskagrejer och det var verkligen HUR kul som helst och jag hittade tillbaka till motivationen..och framförallt till meningen med att jag gör de här. Suveränt. Har dessutom tagit tag i läsandet och satt mig in i uppgifterna och börjat i en tråd. Och sedan träffade jag Erran som jag inte pratat med på väldigt länge, så vi anordnade en lunchdejt. YEY!

Helgen erbjuder stockholmsbesök, min syster och mina gudbarn kommer hem.. Så storbjud hos mamma och pappa med hela familjen samlad. Det var länge sedan jag längtade så här mycket till något. Sen ska även frippan slipas.. och färgen bytas. Skönt med lite nytt och fräscht.

Nä, mina vänner. Sängen kallar.
"Arbete gör sömnen söt".

/L

Kommentarer
Postat av: Stina

Sötaste, du är så duktig!!:) roligt att du får en rolig helg :) jag och tompis ska på restaurang imorgon :) MYS!! Hör av dig snarast då du har tid att träffa mig oxå :) busy woman

2008-02-22 @ 01:01:29
URL: http://thastajna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0