Jobbhelg


Då vare helg vilket betyder ledighet för många, dock inte för mig. Jobb ihelgen.. Inte är jag bitter. Kommer ju faktiskt dra in lite cash iställer för att bränna.
Hur som haver for makrus upp till byn nyss, lämnade mig för hans andra stora kärlek, skotern. Så ihelgen blir de jobb mellan 13-22.. Min "lediga" tid ska spendera i soffan framför riktiga tjejfilmer med snarrapåsen i högsta hugg.
Förövrigt lyckades jag med tranieéprovet igår, på nått vänster (?) Nä, mäkta stolt över resultatet! Så imorgon är det jag som är in charge. Nice.
Beskitningen av lägenheten gick också över förväntan.. Så otroligt skönt att ha det ur världen!
Nä, nu ska jag se lite gilmoregirls innan jag traskar i väg för att handla helgens smarrigheter. Sen hade jag tänk ta mig an projekt-designa-om-bloggen. Och även kolla om jag hittar något gossip girl avsnitt, kan bli en favorit=)

bye bye/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0