Mobildjungel


Väntar på att avsnittet av gossip girl kommer hem, fördriver jag tiden med att kolla på telefoner. Men ack vilken djungel... jisses!
Nä,helgen bestod av personalfest.. det var trevligt! Och självklart kammade mitt lag hem seger (ovanligt? eh neh!) Lördagmorgon var jag mindre taggad, men mamma och pappa kom och hämtade mig och vi for en vända på  stan.. dagen avslutades med att jag följde med till piteå och spenderade resten av kvällen med mamma och pappa massa god mat och snarra framför tvn. Det var mysigt=) Sov över och på söndagmorgon rullade syrran med familj in.. Även så markus=) Så vi kom inte från pite förrens 9 på kvällen.. men det var trevligt!
Idag blire jobb.. stängning! Nä, nu ska jag hinna se lite GG (=gossip girl) innan jag börjar göra mig iordning.. FAN vilken bra serie.. börjar vankas ett beroende..... haha

XOXO


Kommentarer
Postat av: Fridah

oooh gossip girl:)

2008-02-11 @ 14:54:17
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Fridah

**jaaa, lätttt SATC klass på de :)

2008-02-12 @ 11:43:32
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0