Skönhetssömn


Vaknade på tok för tidigt, prestationångesten slog mig i skallen.. så jag var tvungen att ta fram den (allt för skrämmande) boken, barndomspsykolgi..Efter ca 4 timmar (och bara några få sidor) senare la jag ner och steg upp för att käka lite frukost. Dagen fortsatte i mycket lugnt tempo och jag tog igen den förlorande sömnen i soffan under några kassa tvprogram för att vakna till introt i OC. Hallelulja. Det förgyller eftermiddagarna.
Efter OC tog jag tag i att betala räkningarna. Till min sorg upptäckte jag att vi hade ruskigt mycke onödiga räkningar. Dubbla el räkningar, bredband som vi inte använt sedan november (missade att det var TRE låååååååånga månaders uppsägningstid) och för att inte tala om min nyckelnippa som slukades av marken.. det blev en DYR historia. Aja, jag får väl helt enkelt skylla mig själv.. ska införskaffa mig senilsnören.

Nä, mina kära läsare.. jag ska ta mig lite kaffe och bullar nu. Sedan ska jag sätta mig och göra ett allvarligt försök att hitta en bra film till kvällens myskväll, det var min part of the deal sen ska jag invänta min partner in crime, el makko=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0