styling


Idag ringde min kära kusin, frisören, och tipasade mig om en platt tång från GDH, som visst ska vara the real deal. Dessutom var det värsta paketet med plattång och tillhörande väskor, plus schampoo och balsam plus tre hårprodukter. Så, jag var tvungen slå till. Jag ska få paketet av Markus, min älskade ängel! Åh, vad han är fin=) Snör in en bild på den..

 - GHD IV Styler Limited Edition

Idag har jag hunnit vara på stan en sväng med hela gänget, sen for jag hem och tog tag i lite skoluppgifter och lagade mig middag. Efter lite tvtittande bestämde jag mig för att göra klart en gryta till imorgon, så jag slipper göra middag. Hemmafru, ja tack!
Sitter just nu och kollar på I huvudet på Gynning, jag diggar Carolina för hon är så jävla störtskön. Däremot Viktoria Silvstedt...vad fan är det med bruden? vilket jävla pucko, mer pantad brud får man leta efter.. Vem fan kan inte pressa en apelsin? GAAAAH. Pinsam, ja.. nå jävulst

Kommentarer
Postat av: Jenni

Vilken härlig norrländska! :)

2008-02-26 @ 21:51:44
URL: http://missjenni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0